OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

FAQ / Obchodní podmínky

1.NÁKUPNÍ ŘÁD

1.1. Objednávka (zrušení objednávky)

Objednávku zboží je možné zadat tímto způsobem: Registrace-> Přihlášení-> Vložit do košíku-> Odeslat objednávku. Po odeslání objednávky vám bude potvrzení zasláno e-mailem.

Zrušení objednávky
V případě, ze budete mít z jakýchkoliv důvodů zájem o stornovaní vaší objednávky, můžete nás s tímto požadavkem kontaktovat na adrese info@jack-daniels.cz. V případě, že bude objednávka zrušena z naší strany, budete na tuto skutečnost upozorněn emailovou zprávou, na adresu, která je zadána ve vaší registraci.

1.2. Expediční lhůty

Expediční lhůty jsou následující:

  • 1-3 pracovní dny - jedná se o zboží, u kterého je zeleným písmem napsáno, že je skladem (případně jsou u něj vypsány velikosti, které jsou skladem). Jeho expedice probíhá od jednoho do tří pracovních dnů od zadání vaší objednávky.
  • 2-8 týdnů (a více) - jedná se o zboží, které není skladem a je nutno jej dovézt z USA. Pro obstarání zboží pro vaši objednávku budeme potřebovat více času. V některých případech nemají k dispozici ani v Německu, takže musíme čekat, až pro vás tričko nebo mikinu vyrobí.

1.3. Platba a dodání zboží

Ceník přepravních nákladů a dobírkovného:
Ke každé objednávce je účtováno přepravné a balné, které činí celkem 130,-Kč.

1.4. Zasílání na Slovensko sr

Na Slovensko zasíláme zboží za těchto podmínek:

  • Poštovné účtujeme ve výši 300,-Kč
  • V případě výměny velikosti hradí poštovné zákazník.

Při dobírce na Slovensko platíte v hotovosti na vaší poště, jako u normální dobírky, v EUR, avšak zaplatíte cenu zboží přepočtenou z Českých Korun podle aktuálního kurzu ČNB.

2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

2.1. Money back - záruka vrácení peněz

Abyste nákupem na JD-SHOP.cz nepodstupovali vůbec žádné riziko, nabízíme vám "Záruku vrácení peněz". Tuto záruku poskytujeme, protože jsme si vědomi, že při nakupování přes internet si nemůžete zboží pořádně prohlédnout a tak lehko může dojít k tomu, že si objednáte něco jiného, než jste si představovali.

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou), nebo můžete obdržet jiné zboží.

Podmínky pro vrácení peněz nebo výměnu zboží:

  • Zboží musí být nepoškozené, nenošené a neprané, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  • Zákazník nám musí zásilku DORUČIT nejpozději do 14 dní od vyzvednutí
  • Pokud žádáte výměnu VELIKOSTI, musí být ve vrácené zásilce vložena KOPIE paragonu a dopis, ve kterém zákazník napíše, zda chce vrátit peníze, nebo vyměnit za jiné zboží.
  • Pokud chcete VRÁTIT PENÍZE, nebo žádáte výměnu za JINÉ ZBOŽÍ, musí být v zásilce ORIGINÁL paragonu a dopis, ve kterém zákazník napíše, zda chce vrátit peníze, nebo vyměnit za jiné zboží.
  • Poštovné za odeslání zboží na naši adresu k reklamaci hradí kupující.
  • Zásilky dobírkou nebudou přijaty.

Zboží zasílejte výhradně na tuto adresu:

JD SHOP CZ
Křižná 136
250 67 Větrušice
Česká republika
info@jd-shop.cz

2.2. Reklamace doručovacích služeb

Zboží z JACK-DANIELS.CZ je k vám doručováno prostřednictvím České pošty. Může se stát, že k vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte prosím následovně:

  1. Zásilku si vždy prohlédněte u přepážky, nebo před pracovníkem pošty.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s pracovníkem pošty protokol o poškození zásilky.
  3. Nenechte se přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Na JACK-DANIELS.CZ ošetřujeme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku.

2.3 Záruční doba

  • Délka záruční doby je 2 roky.
  • Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, kdy zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží.
  • Pokud zákazník žádá vrácení peněz, musí předložit (zaslat poštou) ORIGINÁL paragonu.

 

 

Y2U4Njg